onsdag 13 november 2013

Redo att flytta hemifrån

Så var det dags för ugglan att flytta hemifrån.
Det känns superkul att nu ha sålt två ugglor, jag gillar verkligen att virka dem. Jag har många härliga färgförslag kvar så det lär bli fler :)

Jag har beslutat att jag inte virkar på beställning, jag virkar det som jag vill och sen lägger jag ut till försäljning, massproducering väntar vi lite med.




I övrigt är det mesta oförändrat i familjen, mannen är fortfarande sjukskriven men har äntligen börjat träna hos sjukgymnast, det är verkligen ett steg i rätt riktning. Det tar på hela familjen att han tvingas vara sjukskriven och vi längtar alla tills vardagen är som vanligt igen.

Idag köpte jag en fin anteckningsbok där jag ska samla alla mina mönster. Idag kladdar jag ner det i ett kollegieblock och eftersom jag är lite kontroll-freak så blir det för rörigt för mig, jag vill ha dem snyggt och prydligt, renskrivna, i ett annat block helt enkelt. Att jag sen älskar lite udda skrivböcker hör ju inte saken till :)

Men visst är den fin?


Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar