lördag 1 februari 2014

Stolt faster och virkad tax

Vilken vecka! 

Jag har blivit faster för andra gången. Det är min lillebror som har fått sitt andra barn, en liten tjej. Jag är sedan tidigare faster till en söt kille på snart 3 år.
Mina barn tjoade vilt och dottern fällde en liten tår. Lika känslig som sin mor :)

Jag har hunnit bli med ny telefon, så nu är mina bilder sååå mycket bättre. I övrigt är jag inte så impad, fast roligt ändå att byta. Lite telefonnörd är jag nog allt.

Jag har levererat en del virkat sen sist, bland annat en virkad kalv som slog 'tittarrekord' på min Facebook sida, kul att så många är nyfikna på det jag gör.

Just nu virkar jag på en tax som ska vara till en nyfödd tjej, jag är väldigt nöjd med färgvalet, hoppas kunden också är det.

Trevlig helg!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar