tisdag 9 oktober 2012

Äntligen en tv-kväll

Var det någon som såg 'Torka aldrig tårar utan handskar' på SVT1 igår?
Jag blir så otroligt berörd. Om ni inte såg del1 så visar svt den i repris på lördag kl 14.55.
Se den!

Under denna tv-timme så virkade jag på min trasmatta, åt en delicato-boll samt engagerade mig i serien. Multitasking på hög nivå :)

Efter en hel del stressande på jobb så sa det klick i min rygg idag. Med stress så följer slarv och därför så har jag inte skärpt mig vad gäller att sitta rätt. Efter ett lyft av mannen (ja jag menar verkligen lyft...) så sa det 'knak knak knak' längs hela ryggraden. Lite tigerbalsam på det så känns det som jag har fått en ny rygg. Lovar att jag ska skärpa mig i fortsättningen.

Nu ska jag och minstingen läsa hans favorit-blad, han önskar sig allt på sidan och frågar minst en gång i veckan när det är jul, gullungen!

Trevlig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar