söndag 7 april 2013

Kan man köpa tålamod?

Jag känner verkligen att jag behöver köpa tålamod...
Barnen har bestämt sig för att ha 'lite' trots samtidigt.
Den lille bara gnäller så fort han inte får som han vill, efter en stund går det över till ett häftigt gråtande, flämtande och pustande.
Den stora svarar 'nej' på allt jag ber om, slänger kläder i hela huset och påbörjar projekt i husets alla rum som aldrig blir klara. Hon är ju inte snabb som blixten heller när vi ska göra något.
Suck!!! Men det är väl bara att stå på sig!
Konsekvent! Men oj som dem testar mitt tålamod.

Fler som har det så här?

Imorgon är det en ny dag och vi hoppas att den blir bättre.

Kram och godnatt! Jag är helt utmattad!





1 kommentar:

  1. Jag tror tyvärr inte det, men säg till om du hittar det någonstans så köper jag gärna! Kram Camilla

    SvaraRadera