torsdag 6 juni 2013

Sooool

Vilken underbar dag! Sol sol sol men tyvärr har vi även en febrig liten kille här hemma men han är på bättringsvägen.

Idag har jag virkat ute i solen och trots en vecka på Rhodos med en rejäl solbränna så tar solen...

Det blev lite trädgårdsfix också. Tyvärr har mannen problem med ryggen men vi kombinerar varandra väl.
Han klipper häck och jag samlar upp, han grillar och jag dricker cider :)

Jag håller även på att lära mig gå i klackar. Då jag alltid varit lång så har jag oftast haft låga skor men nu hittade jag dessa och vi ska ju på bröllop i sommar. Så nu övar jag. Snygga, eller hur?

Filten som jag virkar på var i stort sätt klar för montering men hastigt och lustigt bestämde jag mig för att virka ytterligare en vit kant. Sååå mycket snyggare då rutan blev större. Men snart är det dags för montering.

Nu är det snart Revenge, en superbra serie men som säkert, liksom alla andra serier, aldrig får ett ordentligt slut. Men jag bara måste titta.

Ha en fin helg!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar