söndag 26 maj 2013

Helgen

Den började inte alls bra för min del...

Kände mig konstig i fredags och har känt mig spänd och öm i nacke och axlar en tid. Som ett brev på posten så landade febern hos mig på fredagskvällen, 39,5, trodde tusan aldrig att den skulle gå ner. Fullt påklädd, med frossa så jag hackade tänder, gick jag och la mig proppad med Alvedon. Fyyyy vilken natt! Jag fattar inte att barnen klarar av att leka när de har 39 graders feber, jag känner mig halvt medvetslös...

Lördagen spenderades i soffan med små tupplurar då och då, fortfarande knaprandes på Alvedon. 

Idag, söndag, är febern äntligen borta och vi kunde fira Mors Dag som planerat.

Jag blir nästan tårögd när jag ser allt som barnen har gjort till mig, vilket engagemang! 
Kort, hjärtan, kuddar och teckningar. En fin orange plånbok hade också smugit sig med bland alla paket :)

Nu har barnen precis kommit i säng efter en mysig kväll hos mina föräldrar. Gott grillat och prinsesstårta till efterrätt. 

Jag är så lyckligt lottad 💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar