lördag 17 augusti 2013

Lördag

Det var ett tag sen nu.

Vi har fått beskedet att mannen har diskbråck, nu väntar han på en ortopedtid för att diskutera operation och rehabilitering. Hela familjen påverkas såklart av detta. Men nu kan det bara bli bättre, nu får han rätt behandling och allt skyndas på.

Vad hittar ni på idag? 
Jag sitter uppkrupen i soffan i uterummet och virkar min första spindelsjal. En grå blir det. Jag följer mönster från Kungen & Majkis, en för övrigt fantastisk blogg. 
Här hittar ni mönster och steg-för-steg

Ha en härlig lördag!





2 kommentarer:

  1. Ny soffa i uterummet?! Så fint! Jag såg att man kan göra sjalen i en variant med döskallar också, fast jag hafe nog valt spindelsjalen som du. Ha en fin kväll! Kram Camilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi är så nöjda med soffan :)
      Lite sugen på att prova döskallarna, jag har även svart garn som ska få bli en sjal!
      Hoppas allt är bra med er! Kram

      Radera