måndag 5 augusti 2013

Veckan som sprang förbi

Oj så snabbt en vecka går...

Nu har jag jobbat en vecka efter semestern, mannen är tyvärr fortfarande sjukskriven (magnetröntgen den 13/8) och barnen börjar skolan nästa vecka. 

I helgen var jag och tittade på Malmö Triathlon och Malmö visade sig från sin bästa sida - blå himmel och sol, eller snarare himmelsblå himmel :)
Flera kollegor ställde upp i lag och även individuellt så jag var lite som en funktionär. Jag skrek hejaramsor, hämtade upp picknick och minglade. 
Jag är gärna funktionär fler gånger.



Vi firade även svärfar i helgen och bjöds på smaskig mat och efterrätt.
Svärföräldrarna passade även vidare en hel del lego som ska gå i arv till våra barn.
Då blev det ett tvättkalas, vi skrubbade, rensade och torkade lego som aldrig förr. Dock tröttnade barnen halvvägs så jag fick avsluta tvättprocessen. Sen var det plötsligt roligt igen och en hel värld byggdes. 


Tomten väntar fortfarande snällt på skägg, det hinner säkert växa ut till jul. Så håll tillgodo med en skägglös tomte :)


Önskar er en härlig vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar