onsdag 22 maj 2013

I böckernas värld

Igår hämtade jag mina nya böcker. Symaskinen är ju äntligen på plats så då var jag bara tvungen att beställa en 'sybok' :) 
Samtidigt så blev det en ny virkbok, det är bra med lite ny inspiration och det var just vad där var. Så nu ska jag prova virka ihop bebisfilten istället för att sy. Håller tummarna för att det blir bra.



Sen var det ju det här med mitt 'nya' liv. Jag har i många år verkligen missbrukat socker och ätit betydligt större portioner än jag borde. Nu har jag bestämt mig för att prova lchf, dock inte strikt, målet är inte viktminskning utan välbefinnande!


Jag ska läsa lite mer i boken och tänkte börja efter helgen, boken är otroligt inspirerande. Följ gärna hennes blogg också, http://56kilo.alltforforaldrar.se/

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar