lördag 18 maj 2013

Sommar

Idag är det ju verkligen sommar, underbart! Fast underbart brukar ju vara kort så vi får väl se om det håller i sig. Vi njuter i alla fall så länge det varar :)

Igår fyllde sonen 6 år och trots att båda barnen var sjuka så gjorde vi det bästa av det.

Studsmattan var verkligen en uppskattad present och efter lite trixande så kunde även vi med liten trädgård ha en 3-meters studsmatta.


Det rullar även på med bebis-filten, jag är på sluttampen och snart är det dags för montering, bara några rutor till.


I juli är det dags för min födelsedag men igår fick jag min present. Min alldeles egna första symaskin vid 36-års ålder, eller snart 36 ;)
Jag beställde i samband med detta min första sy-bok, tyckte att det var passande. Att det sen slank ner två andra böcker i varukorgen var extra roligt. Den ena boken är början på mitt 'nya' liv :)

 Visst är den fin? 

Ha en härlig helg! Vi ska njuta av vädret och att vi är friska från magsjuka!
Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar