lördag 9 mars 2013

Mello och grillpremiär

Jag gillar verkligen melodifestivalen, jag är inte helt biten som röstar och så, men jag gillar att sitta bänkad 6 lördagar i rad och kommentera kläder, sång och annat tjafs :)
Och denna gången kan väl ingen klaga på att fel låt vann?!

Idag hade vi grillpremiär och bjöd vänner på grillad fläskfilé, klyftpotatis och tzatziki - vi låtsades helt enkelt att våren var kommen. Smaskigt var det!

Idag har dagen mest varit städ och matshopping men jag hann med att virka lite på mössan, som för övrigt snart är klar.

Jag tänkte visa er ett får som jag gjorde för ca 1,5 år sedan (mönster och garn från Stoff och Stil).
Min vän beställde detta får som ett litet, sött djur som skulle hänga i sufletten i vagnen men efter lite missbedömning så blev fåret inte ett litet djur, utan mer som ett riktigt gosedjur. Lille M är i alla fall väldigt nöjd med sitt 'lilla' får, trots att det inte hängde på vagnen :)
 

 Godnatt! Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar