söndag 17 mars 2013

Statistik och bebisar

Jag tycker det är väldigt roligt att logga in och titta på statistik, vilka som läser min blogg.
Desto roligare är det när jag ser att där är flera sidvisningar i Venezuela :)

Idag har vi sniffat på bebisar, ja bebis i plural.
Våra vänner fick tvillingar för lite drygt en månad sedan och idag fick vi äntligen till en date.
Mannen min fann sig snabbt i rollen och efter ca 15 min så satt han och matade en liten söt tös med nappflaska. Tänk så snabbt man glömmer att även våra barn har varit så små.
Detta var också första gången vi köpte bebispresenter i par - två rosa filtar och två små böcker :)

Nu ska jag läsa för dottern och sen tänkte jag virka ett par timmar innan det är dags för sängen.

Önskar er en mysig söndagkväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar