tisdag 5 mars 2013

VABruari

VABruari...inte hos oss, vi skiljer oss från mängden och kör på mars istället...suck

Idag har jag varit hemma med sonen som är sjuk - hög feber (han slog rekord i vår familj på 40,8), förkyld, hostig och ont i magen.
Detta har stackaren dragits med sen i fredags. Han är dock på bättringsvägen men äter fortfarande dåligt.

Vid VAB så kan dagen se ut hur som helst. Antingen så är det hemskt gnälligt och ett ständigt klättrande på mig eller så är det en riktig film- och mysdag.
Idag har varit en riktig film- och mysdag och då hinner ju även jag med att virka lite :)

Jag väntar ju fortfarande på nytt garn så då har jag dragit igång ett mindre krävande projekt, ett projekt som egentligen inte behöver vara klart förrän till hösten - MÖSSAN!

Jag hade två nystan Drops Fabel i mina gömmor så det fick det bli, virknål 3,5.
Bild kommer senare.

Nu blir det pannkakor för hela slanten, allt för att sonen ska äta.

Trevlig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar